Thursday, August 17, 2006

مست ِجواني

مست ِ جواني....مست ِ جواني..... سال هاي سال به انواع كارها ، هر كاري كه به ذهنت خطور كنه در پنهان و آشكار دست مي زنيم كارايي كه حتي اگه ساعت ها هم فكر كني دليل عقلاني و حقيقي واسه انجامشون پيدا نمي كني تنها بخاطر اينكه جوونيم و بنظر من بيشتر از جوون بودن مست جووني هستيم. با همه ي اين اوصاف فكر مي كنم اونچه كه انجام نميديم (بطور كلي بهش نمي پردازيم) مهمتر از اون كارايي هست كه انجام ميديم هر چقدر هم كه اين كارها نادرست باشه !!
جواني بنظر خودمون پر از لذت سپري ميشه اما در حقيقت پر از بي خبري (خبرهايي از جنس حقيقت.حقيقت هستي .حقيقت بودنمون).به ميانسالي نزديك ميشيم از اون به بعد دلخوش دستاوردهاي تلاش هاي جواني هستيم.يه مدت مست ِ دانش ....يه مدت مست ِقدرت.... يه مدت مست ِ ثروت.... در بعضي موارد مست ِ شهرت...... هر كدوم از اين مستي ها ما رو به انجام يه سري كارهاي خاص وا ميداره وطبعا به دنبالش از يه سري كارها باز مي داره.همچنان در بي خبري ادامه ميديم ......همچنان مست و سرخوش و بي خيال.....
كمي كه مي گذره ما بيشتر از هر چيز مست ِ تجربه هستيم.مغرور و مطمئن به تجارب مستانه ي سال هاي سپري شده !!!! و اين مستي اونقدر شديده كه ديگه جايي براي تازه ها ، جايي براي ترديد به گذشته باقي نميذاره.مي دونم خيلي تلخ شد ولي حقيقت اينه كه ما همون طور مست و در بي خبري مي ميريم بدون اينكه حتي بفهميم چرا بوديم و با بودنمون بايد چه مي كرديم.ما در حالت توهم و مستي هدف هايي براي بودنمون تعريف كرديم بدون اينكه حتي يه بار فكر كنيم كه شايد چيز ديگه يي هم غير از اينها هست.ولي خب مرگ آنچنان سيلي محكمي به ما مي زنه كه هوشيار هوشيار ميشيم اما......

18 Comments:

At 10:22 PM, Anonymous Anonymous said...

dar ebteda :
akhjooooooooooon avval shodam
va dar between :
mozooe jalebi o neveshti albate harf dar in mored kheeeili ziade vali bayad begam ke ta injash felan bahat movafegham ta badan bebinim chi pish miad !
va dar enteha :
ye zarbolmasali hast dar morede javani va behtare begam mastie javani ke age az pedar bozorga ya madar bozorga beporsi ehtemalan manisho daghightar tozoh bedan
مست بـِجی دیوونه اومد
دیوونه بـِجی جوون اومد

(( * beji ---> farar kardan ! ))
:به طور خلاصه یعنی اینکه
javan > divane > mast
(>) ----> manzoor alamate bozorgatr mibashad yani khatarnak boodan ! ;))

 
At 12:38 AM, Anonymous Anonymous said...

دومممممممممممممممممممممم

 
At 12:40 AM, Anonymous Anonymous said...

میام
هنوز متنتو نخوندم
یادته گفتم
من طرفدار اینترنت آف لاینم

 
At 9:02 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز
واقعاً متن جالبی بود می خواستم بپرسم که این متن رو با توجه به اطلاعات خود نوشتی منظورم اینه که واقعاًتجربه کردی ؟چون این متن برای من یه واقعیته که خیلی به حقایق من نزدیکه به نوعی باید بگم که من مست تجربه هستم هر وقت که حقفیقت نزدیک رو می بینم به یکی دیگر از ابعاد وجودی خودم پی می برم. زیادی وفتت رو نمی گیرم

 
At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام /خيلي به دلم نشست/كاش منم قدرشو بدونم

 
At 4:08 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام

دوست ندارم اين طوري بميرم سپيدار... دوست ندارم با چشماي بسته بميرم...

 
At 12:32 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
بعضی حرفا درسته
آما با اینوجود نباید وارد جزییات شد
منظورم این نیست که مد نظر قرار ندییم

 
At 9:04 AM, Anonymous Anonymous said...

خيلي عالي بود
راستي تو اوركات هم منو اد كنيد

 
At 7:21 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
من یه وبلاگ زدم
خوشحال می شم یک سری بزنید
http://rezatr.blogfa.com/

 
At 12:13 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
fekr mikonam kare jalebi bashe
albate matni ro ke darbareye webloge har kasi mikhayn bezarin hatman ghablesh be khodesh begin

darbareye aghaye shafiian ham fekr nemikonam mokhalefati dashte bashan
albate har kasi nazare khodesh ro dare va man nemitoonam az tarafe ishoon tasmim begiram

 
At 12:15 PM, Anonymous Anonymous said...

rasti man ye site hayee mishnasam ke kheili aali hastan age doost dashtin va jayee tooye algoritm moonde bood begin moarefi konam

 
At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام اگه ممكنه در الگوريتم وبلاك من را هم معرفي كنيد
من از بچه هاي دانشگاه هستم ولي دوست ندارم كسي منو بشناسه ...ممنون مي شم .
ارادتمند تمام دانشجويان پيام

 
At 9:42 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام عزيزم اگه يك سر به وبلاك من بزنيد متوجه مي شيد كه من هم كامپيوتر هستم ..
اگه آدرس وبلاك منو گذاشتيد لطفا به من خبر بديد
ممنونم خدانگهدار.
ترجيح مي دهم به همين منوال پنهاني مطلب بنويسم .
ترجيح مي دهم كه مهشوقم نفهمه من عاشقش هستم..
خودم رو در حد معشوقم نمي بينم .....فقط همينكه براي خودم ادعاي عشقش رو دارم كافيه ......
اگه وبلاك منم گذاشتيد به من خبر بديد ...ممنون مي شم

 
At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام آدرس الگوريتم رو بده ..البته اگه آدرس وبلاك منم هست ...لطفا كامنتهاي من رو پس از اينكه خوندي حذف كن
بزار براي هميشه با نام پنهاني كار كنم

 
At 2:43 PM, Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
البته که مشکلی نداره و من راضیم
فقط وبلاگ رو با نام عذاداران حضرت علی اکبر(علیه السلام)
معرفی کنید
در مورد مطلب هم نظر دارم ولی ترجیح میدم
ننویسم
یا علی

 
At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said...

ببخشید یادم رفت بنویسم
رضاصدا 0101
http://www.rezatr.blogfa.com/
موفق باشید

 
At 6:09 AM, Anonymous Anonymous said...

اینجا موقتا تعطیل می باشد...لطفا تا اطلاع ثانوی به اینجا سر نزنید چرا که در بلند مدت سرتان بدجوری درد خواهد گرفت

 
At 3:15 PM, Anonymous Anonymous said...

salam tanbal khanoom
chera up nemikoni ??????

 

Post a Comment

<< Home