Friday, April 07, 2006

ظاهرا آپديت كردن اينجا كمي بيش از حد معمول به تاخير افتاد.الان دليلش رو ميگم:
پائولو در يه قسمت كتاب زهير به نقل از كتاب مقدس ميگه كه براي هر چيز زماني است.و هر مطلبي را زير اسمان وقتي است. وقتي براي ولادت و وقتي براي موت.وقتي براي انهدام و وقتي براي بنا كردن.وقتي براي خنده و وقتي براي گريه.وقتي براي دريدن و وقتي براي دوختن.و در آخر وقتي براي سكوت و وقتي براي گفتن.
يه مدت فكر مي كردم كه وقت گفتن. چه دراينجا چه در هر جاي ديگه.فكر مي كردم حتي براي رفع سوبرداشت هم كه شده بايد از خودم بگم.ولي الان فكر مي كنم زمان سكوت در اين وبلاگ.بر عكس وبلاگ ديگه ام كه الان براش زمان گفتن است.نمي دونم اين سكوت چقدر طول مي كشه ؟ بدون شك تا زمان گفتن....
كه ممكنه خيلي نزديك باشه يا خيلي دور.فقط مهم اينه كه اين سايبان آرامش هيچ وقت بسته يا تعطيل نميشه .يه لحظه چقدر حس كردم دلم براي اين وبلاگ سبز تنگ شده.شايد....

10 Comments:

At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی ؟ کم پیدایی چرا بی خبر اپ کردی ؟دلم واست تنگ شده ایشالله زودتر ببینمت
فعلا خدافظ

 
At 2:44 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
كاملا درسته براي هر چيز زماني وجود داره
زماني براي زندگي كردن
زماني براي عاشق شدن
و زماني براي مردن
...
زماني براي دريدن و زماني براي دوختن
راستي قضيه اين وبلاگ ديگه تون چيه؟؟؟
به ما چيزي نگفته بودين!!!

 
At 12:38 PM, Anonymous Anonymous said...

خدایی حالا به حرف من رسیدی؟؟؟؟
یه روزی وقتی می گفتم باید حرف بیاد تا بنویسمش تو وبلاگ. یه سخنرانی در باب وبلاگ داری و تاریخچه و بلاگ و اولین وبلاگ نویس و از این حرفا تحویل من می دادی که یعنی باید تند تند به روز شم. ولی واقعا همونیه که پائولو میگه: براي هر چيز زماني است و هر مطلبي را زير اسمان وقتي است.

 
At 10:06 AM, Anonymous Anonymous said...

ببخشید میشه بگید اسم وب دیگه تون چیه؟

 
At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said...

منم موافقم، هم باسپیدار و هم با اون دوستانی که بابت اون وبلاک دیگه سوال کردن، میشه لطفا آدرس اون وبلاگ دیگه رو هم بفرمایید؟ البته اگه خصوصی نیست

 
At 3:04 AM, Anonymous Anonymous said...

كه اينطور،پس زمان سكوت اينجا رسيده
حالا وبلاگ ديگتون كدومه كه بيايم اونجا سر بزنيم؟؟

 
At 1:24 PM, Anonymous Anonymous said...

عیدت مبارک دوست من

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

و برای هر چیز بهاری است
ازدواج هم بهاری دارد
مواظب باش آنقدر درگیر حوادث نباشی که بهار دور از چشمانت بگذرد. بر حذر باش که از پس بهار خزان در کمین است

بچه ها و اهل بیت هم خوبن
عیدت هم مبارک

 
At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said...

راستی یادت باشه آدرس اون یکی وبلاگتو ندادی ها...‏

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

نه دوست خوبم چرا به دل بگیرم منم فقط می خواستم یه توضیحی بدم که گفته باشم چقدر دلم می خواست با شما باشم ولی نتونستم

 

Post a Comment

<< Home