Monday, March 13, 2006

باز من يه مدت بود يادم رفته بود كه پديده هاي مادي ظرفيت مشخص و همين طور محدودي دارند.و اگه بيشتر از ظرفيتشون بهشون بپردازي يا انتظار نتيجه داشته باشي جواب نميدن و به بيراهه و ناراحتي مي كشنت.اين جور مواقع از تمام پديده هاي محدود مادي متنفر ميشم .از پستي و محدوديتي كه درعمق جذابيتشون جريان داره.مي دوني كلا حس كمال طلبي و تماميت خواهي آدم رو ارضا نمي كنند.تو دلت مي خواد اونا هميشه تو رو به نتيجه يي كه مي خواي برسونند و همراهيت كنند ولي اونا دقيقا از يه جايي به بعد تنهات ميذارن.حكما يكي از دلايلي كه افراد هر چند وقت يه بار به يك پديده ي جديد مادي آويزون ميشن فرار از همين محدود بودنه است.اين جور مواقعه كه تريپ معنوي ميشم و به اين فكر ميافتم كه خودمو به پديده هاي حقيقي و جاودان بسپرم.و سعي كنم نيازهامو با پديده هاي سهل و ممتنع بدست بيارم.پديده هايي كه هميشه و در تمام لحظات زندگي "هر آدمي" حرفي براي گفتن دارند.........

18 Comments:

At 10:14 AM, Anonymous Anonymous said...

واااااااااااا من که اومدم ولی از صبا که اینجا خبری نیست.
ببینم اگه کارم داره چرا خودش نمی گه. زبونشو گربه خورده؟؟؟؟؟

 
At 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

حالا بعد میام نظر کارشناسانه می دم.
فعلا گویا اول شدم و دوم.

 
At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

salam sepidare aziz
rastesh man ke hichi nafahmidam !
ye jooraii javve sangini bar neveshtat hakem bood ,albate shayadam az khastegie ziade ke matalebeto nemifahmam akhe taze az kelas bargashtam . . . .
movaffagh bashi dooste man .

 
At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said...

salam

 
At 11:40 AM, Anonymous Anonymous said...

I should read it
:D

 
At 8:27 PM, Anonymous Anonymous said...

اولا فتوشاپی نبود
ثانیا منم میخوام زشت بنویسم
ثالثا من دیگه آپ کنم خبر نمی کنم چون به بعضی ها بر میخوره
یه موقع مسنجرشون پر آف میشه

 
At 8:31 PM, Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
البته تمام پديده ها روزي جذابييت شون رو از دست مي دن
ولي ما شيعه ها هميشه چيز هايي رو داريم كه هرگز جذاببيتشون
تموم نميشه بلكه اگر معرفت نسبت به اونها پيدا كنيم

هر روز جذاب تر هم ميشن
من هم آپ كردم سر بزنيد
يا علي

 
At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said...

خوب تو هم قشنگ مینویسی!!!!!!!!!!!

 
At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said...

ای وای چه خوب که بهتر شدی
امیدوارم همیشه خوبتر باشی...هرچند که خوب نمیشه و قانون روزگار همینه که آدم به چیزهای مختلف آزمایش بشه
منم چند وقته کمتر فرصت میکنم به اینترنت و اونترنت و حتی همینترنت سر بزنم
به هر حال هرکجاهستم و باشم با یاد دوستان دلخوشم
به صبا هم سلام برسون
شاد باشی
محمدعلی

 
At 1:09 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام سپيدار
شما چطوري؟!
واقعا متاسفم كه نتونستم اين مدت طولاني خدمتت برسم.
خوبه حرفاي امروزت به حال و هواي ديشب من ميخوره!
ديشب براي اولين بار يه كتاب عرفاني رو شروع كردم به خوندن، فصوص الحكم!
انصافا به دلم ميشينه اما يه جوريه..
سال خوب و همراه با سربلندي و پيروزي برايت آرزومندم.
بازم ميام!

 
At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said...

I think its right but some how !!!

 
At 11:25 AM, Anonymous Anonymous said...

دقيقا همينطوره! معمولا وقتي يك مدتي را با يك شيئ مادي كه واقعا دوستش داريم ميگذرونيم تازه مي فهميم كه چقدر ناپايدار و بي ارزشه ...

 
At 2:16 PM, Anonymous Anonymous said...

می بینم که توطئه همگانی است و علیه من.ریشه یابی می کنم و آنتی اش را می یابم. پس بچرخ تا بچرخیم.
حال صبا جان را هم سر فرصت می گیرم.
ها ها ها

 
At 9:09 PM, Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
مثل اينكه شما يا خيلي هلالي گوش
مي دين ولي شعر هاش رو درست حفظ نمي كنيد
يا اينكه با هلالي مشكل دارين
نخير اين شعر مربوط به آقاي حداديان است
راستي اگه خواستين يه چندتا سي دي هلالي بهتون بدم
تا خوب شعرهاش رو خفظ كنيد
يا علي

 
At 5:29 AM, Anonymous Anonymous said...

زندگی همیشه بر وفق مراد نیست
همیشه وقتی که فکر می کنی همه چیز داره درست میشه یه دفعه همه چیز خراب می شه

 
At 5:53 AM, Anonymous Anonymous said...

در مورد محدودیت باید بگم که تو دنیا ی امروز محدودیتدیگه جزئی از زندگی آدمها شدهویا بهتر بگم ما آدم های امروز ویا به قول خودمون پیشرفته از آزادی فقط اسم اون به یدک می کشیم نه بیشتر. حتی کسانی هم که ادعای آزاد بودن رو دارن خودشونمبیشتر وقت ها ازمحدودیت ها رنج می برن وحتی رنجی بسی بیشتر از رنج من وشما ی نوعی
چون من وشما به نوعی وجود محدودیت ها رو قبول داریم
اما اون آدمهای پر ادعا همیشه خودشون وآزاد می دیدند.
موفق باشید.

 
At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said...

گویا بلاگر هم رضایت داد و درست شد بلاگ ما هم...

اومدم پیشاپیش سال نو رو تبریک بگم بهت سپیدار عزیز
امیدوارم سال جدید سالی سرشار از موفقیت و بهروزی باشه برات.


در پناه او که همیشه مهربانترین بوده و هست شاد باشی واستوار

 
At 8:59 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
khastam begam up kon
chon age alan up nakoni raft ta sale dige
delet misooze ha
gofte basham
bye

 

Post a Comment

<< Home