Monday, August 22, 2005

برای مطلب قبلی من از دوستان خواستم که نظرشونو در مورد موضوعی که مطرح کردم بگن.چون دلم می خواست بدونم بقیه چطور به این قضیه نگاه می کنند ولی خب اکثر دوستان منظور منو از اون مطلب درست متوجه نشده بودند.من اصلا قصد نداشتم اون بحث کهنه و تکراریه دوست داشتن از عشق بهتر است را مطرح کنم.چون خود دکتر شریعتی این موضوع رو به خوبی توضیح داده بود و اساسا این حرف متعلق به زمان خود اوست .حرف زمان ما حرف تازه تریست !! بگذریم.

بعضی آدما هستن که وقتی در کنارشونم احساس می کنم ، دارم به ابعاد تازه و پنهانی از وجودم دسترسی پیدا می کنم.دقیقا اونا به من کمک می کنند که بعضی از صفات و احساساتمو از لایه های زیرین وجودم بکشم بیرون.صفاتی که به هر دلیلی در حالتای عادی من بهشون خیلی نمی پردازم و ازشون استفاده نمی کنم.از این آدما که به من در شناختن من کمک میکنند خیلی خوشم میاد.این که حس کنم دارم ابعاد تازه یی از خودمو کشف می کنم برام هیجان انگیز و البته لذت بخشه.چون موقعیت های تازه یی رو با نگاه های تازه یی به اطراف برام به دنبال داره.و هیچ چیز به اندازه ی یک نگاه تازه به همین پدیده های تکراریه دور و بر آدمو از کسالت در نمیاره.دیشب از یکی از همین دوستان واسه این مسئله تشکر کردم.
حالا که فکر می کنم میبینم من درکنار هر کسی یه جوری هستم یعنی با یه قسمت از خودم وارد میشم.یعنی آدمای مختلف قسمتای مختلفی از من ، افکار و احساساتمو فعال برای ارتباط می کنند.این حتی روی لحن و تن صدا ،حالتای چهره ، میزان انرزی و هیجانم تاثیر می ذاره.خودم اینو حس می کنم.دقیقا نمی دونم علت این مسئله چیه ولی بعضی آدما رسما منو به سکوت ، سکون و بی هیجانی دعوت می کنند.آدمای خیلی خوبیم هستن ولی نمی دونم چرا بازتابشون روی من این جوریه؟! گاهی فکر می کنم که شاید باید آدم همیشه و با همه یه جور باشه ولی واقعا نمیشه و اگه کسی بگه که من در ارتباط با همه یه جورم فکر کنم یا یه خورده دروغ میگه یا روی این مسئله خیلی دقیق نشده.

8 Comments:

At 1:33 AM, Anonymous Anonymous said...

salam dooste khoobam
in parniane badjens hameye rotbeharo be khodesh ekhtesas dad nazash ma dovvom ya sevvom beshim eibi nadare dafeye badi barande misham
hala nazaram dar morede matlabet : jaleb neveshti va in neshoon mide ke adama cheghad rooye ham tasir daran va hame ye jooraii be ham vabastean chon hame daran ba ham zendegi mikonan va manie ejtema ham hamine !!!!!!!!

 
At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said...

rasti manam up kardam doost dashti be beheshte manam sari bezan khoshhal misham

 
At 6:12 AM, Anonymous Anonymous said...

salam dooste joon jooniye khodam .
matlabat mese hamishe toope .vaghean alyy bood.
rasty manam update shodam yadet nare .khoshhal misham ghasre sokootamo ba voroodet shad koni
ghorboone dooste khoobam beram

 
At 8:24 PM, Blogger n said...

آره، دقیقا همین جوره که می گی، حیف که من فعلا تقریبا ایزوله ام! وقتی دانشگاه می رفتم دوستانی بودند که دقیقا همین حس های شورانگیزی که می گی بهم می دادن، و چه قدر لذت می بردم از مصاحبت شون، و برعکس بعضی آدما که شور و شوق رو در وجود آدم می کشن و نابود میکنن... و البته یکی ازآدمایی که منو تحت تاثیر قرار میده می دونی که مامان خودته!0

ندا

 
At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said...

man dobare ham oomadam
oomadam ta az hozoore por ranget tashakkor konam khoshhalam kardi mamnoon .
dar panahe hagh

 
At 5:51 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
حرفاتو عینا درک میکنم
آدمهایی که مدت زیادی با من بودند و اندکی هم تاثیر روی تفکراتم نداشتند و در مقابل اونهایی که با چند کلمه دریچه ای جدید برای ذهن من باز کردند

ممنون از حضور گرمت
موفق و شاد باشی

 
At 11:40 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
belakhareh in safa ro baz kard
hala yek chiz bahal fekr mikonam minevisam

 
At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said...

be khodam man ghabli boodam

 

Post a Comment

<< Home