Sunday, October 09, 2005

با كمي تاخير

باز دوباره بوي ماه مهر و بوي ماه مدرسه و دوباره تلاش ، تلاش واسه ياد گرفتن ،آموختن كه واقعا تلاشي از اين قشنگ تر و لذت بخش تر واسه من يكي كه وجود نداره.اين تلاش اينقدر منو از انرژي هاي مثبت و بي پايان سرشار ميكنه كه حد نداره .آره ديگه باز من دچار شور آموختن شدم.امروز اولين جلسه ي سال جديدو رفتيم سر كلاس . همون شور و شوق فوق العاده ي سال هاي پيش...ديگه از اون بچه هاي افسرده و غمگين اوايل تابستون خبري نيود.منم كه طبق معمول روي زمين خدا بند نبودم.بعد چند وقت همه ي دوستانو يك جا و كنار هم مي ديدم و اين خيلي خوشحالم مي كرد.به هر كدوم از اين آدما بخاطر يه ويژگي هايي تو وجودشون علاقه و همين طور وابستگي دارم.هر كدومشون يه سري نقاط مشتركي با من دارن كه باعث ميشه باهاشون ارتباط صميمانه برقرار كنم و تلاش كنم كه بهشون مهر بورزم.(توي پرانتز امان از اونايي كه آدمو از مهر ورزيدن پشيمون مي كنن).آره ديگه مهندس "س" - كه دقيقا پارسال همين موقع ما باهاش كلاس داشتيم- طبق عادتش كلاسو شاد و لذت بخش برگزار كرد.واقعا چند وقت بود دلمون واسه يه استاد خوش اخلاقو شوخ لك زده بود.مهندس" س" هم به نظر من شخصيت جالبي داره.اينكه آدم به نقطه يي از شعور شخصيتي برسه كه بتونه بدون تحقير ديگران ، با احترام به شخصيت اون آدمي كه حالا از خوب يا بد روزگار اسم دانشجو گرفته برخورد كنه خيلي مهمه.با اين كار كلي هم از خودش خاطره ي خوش به جا ميذاره.به نظر من كه مسئله ي خاطره خوش خيلي مسئله ي مهميه.مگه آدما توي زندگي اجتماعي بعد از وقوع يه لحظه چيزي بيشتر از يه خاطره اند؟؟؟همه ي ما بعد از يه اتفاق و يه برخورد به سرعت گذر زمان فقط و فقط به يه خاطره تبديل ميشيم توي ذهن ديگران.من كه خيلي تلاش مي كنم تا وقتي كه قراره يه خاطره بشم در پنهاني ترين لايه هاي ذهن يه آدم اون خاطره رنگي باشه شاد باشه خوشحال كننده باشه مهربانانه باشه و اصلا دوست ندارم به يه خاطره ي سياه و نامردانه تبديل بشم!! امروز اينقدر حالم خوش بود كه با يكي از دوستا (افرا) يه تيكه از مسيرو با هم مسابقه ي دو گذاشتيم !!! باد پاييزي هم كه ميومد و ديگه عالي.به قول سهراب كلي ريه هامونو از ابديت پر و خالي كرديم.حالا خودمونيم از ابديت كه نه ولي از اكسيژن ناب.

6 Comments:

At 2:44 AM, Blogger n said...

ای بابا! ما رو که خجالت دادین!!! امیدوارم اون لینک اسباب دست انداخته شدنت نشه :-) به هر حال ما راضی به زحمت شما نبودیم :-)

 
At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست من
متاسفم از اینکه نتونستم زودتر خدمت برسم
من تصمیم گرفتم وبلاگم رو هر پنج روز اپدیت کنم اما دیگه کمتر میتونم به دوستام سر بزنم
خوش به حالت که شوق رفتن به سر کلاس و دانشگاه رو داری
من که تو این سه سال و خورده ای که دارم مثلا درس میخونم اصلا یادم نمیاد با رغبت رفته باشم سر یه کلاسی
اصلا سر کلاس نمیرم
هوو، از سال سوم دبیرستان همیشه دودر میزدم . پیش که رفتم با معلما رفیق بودم و همیشه دودر میزدم
دانشگاه که دیگه بیخیال!

موفق باشی

 
At 9:55 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
merci ke be weblog man sar zadi
dar morede soalet bayad begam ke mishe ghesmate comment haro barye 1 post bast.
dar ghesmate new post zir jaei ke matne neveshtato minevisi az shoma miporse ke ghesmate comment bashe ya na .
age bazam motevajeh nashodi dobare behem begoo

 
At 3:55 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام . وبلاگ زیبا و موقری دارید . خوشحال میشم به منهم سر بزنید . ضمنا امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و شاد و تندرست باشید . عشــق یعنی همکلام چشمه و مهتاب و تو .
عشــق یعنی در کلامـــــت معجزه .
عشــق یعنی در سلامت راز وناز .
عشــق یعنی در نگاهت اشتیـــاق .
عشــق یعنی در وجـــودت انتظار .
عشــق یعنی در نهادت وصـل یار .
عشــق یعنی در فراقت اشک یـار .
عشــق یعنی یـــادگــار مـــاندگـار .عشــق یعنی هستی و سرمستی مرز بلـوغ .
عشــق یعنی همردیف بی نیازی ، یک نیاز .
عشــق یعنی حرمت مرز و حدود .
عشــق یعنی جاودانه رمـز و راز .
عشــق یعنی میوه ممنوع در بـــاغ بهشت .
عشــق یعنی هجرت از تنهائی و بیگانگی .
عشــق یعنی یک نـوازش ، بی ریـا .
عشــق یعنی غــرق در باران نــور .
عشــق یعنی سرو و بید و یک انار .
عشــق یعنی اتفاقی بس غــــــریب .
عشــق یعنی یک طلوع و یک غروب .
عشــق یعنی یـک سلام و یــک وداع .
عشــق یعنی تـــــــو ، عبــادتگاه من .
عشــق یعنی مــــن ، زیــارتگاه تـــو .
عشــق یعنی برتر از هر چیز نیـــک .
عشــق یعنی لـذت بیـــــــم وامیــــــد .
عشــق یعنی با غــــریزه در سفــــر .
عشــق یعنی یک جنــون ، دیوانگی .
عشــق یعنی رویای من ، رویای تو .
عشــق یعنی لحظه های التهــــــاب .
عشــق یعنی لحظـه های نـاب نـاب .
عشــق یعنی دیـــــده بر در دوختن .
عشــق یعنی در فــــراقش سوختن .
عشــق یعنی قطـــره و دریــا شدن .
عشــق یعنی سـاغـر و صهبا شدن .

 
At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said...

به به دوست خوبم ممنون که اومدی کلی ذوق زدم کردی. خلاصه اینکه لطف داری به من

 
At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said...

داشت یادم می رفت. منم لینک تو رو میگذارم تو وبلاگم. خوب میشه نه؟
در مورد این شور آموختن هم باید بگم که منم اول و حتی همین الان پر از شورم ولی خیلی وقتها همچین می زنن تو پر آدم که نمی دونی چی کار کنی.
ولی در کل با اکسژن ناب موافقم.وای چه کیفی داره نفس عمیق کشیدن.

 

Post a Comment

<< Home