Saturday, October 15, 2005

اندر احوالات اين چند روزه
كلي هي نشستم گفتم
درخت دوستي بنشان كه كام دل به بار آرد
درخت دشمني بر كن كه رنج بيشمار آرد
هي گفتم مهرورزي .گفتم همه ي آدما ارزش اينو دارن كه ما باهاشون مهربانانه يعني انساني برخوررد كنيم .برخوردي به دور از هر نوع توهين و تحقير. و انرژي هاي مثبت زيادي رو هم تحت همين عنوان روانه ي آدمايي كردم كه شايد اصلا ارزششو نداشتند.و حالا
زين همرهان سست عناصر دلم گرفت
شير خدا و رستم دستانم آرزوست
زين خلق پر شكايت گريان شدم ملول
آن هاي و هوي و نعره ي مستانم آرزوست
بابا چه طور بگم : انسانم آرزوسسسسسسسسسسسسسسست
دلم واسه يه آدم يه دوست درست حسابي لك زده.دوستي كه توي جريان دوستي تمام مدت به فكر شكست دادن و بازي دادنت نباشه ، دوستي كه سعي نكنه واسه بالا بردن خودش واسه برتر نشون دادن خودش ترو زير پاهاش له كنه.دوستي كه كنار تلاش هاي بي وقفه اش واسه برترجويي ، واسه ثابت كردن من بهترينم تو و حضور شايد موفق تو رو بتونه ببينه.
نمي دونم هر چي فكر مي كنم ميبينم اين كارا خيلي سخت نيست ولي اينكه چرا بعضيا توش موندنو نمي فهمم.شايد شخصيت هاي توجيه نشده... !! اين تنها علتي كه در اين لحظه به ذهنم مي رسه.
يه سري چيزاي ديگه هم نوشته بودم ولي نمي دونم چرا حذفشون كردم

يه واژه است كه داره بصورت هزار بار در دقيقه تو ذهنم تكرار ميشه.دروغ دروغ دروغ ....پشت سرش يه چرا
گنده است كه سوت ميكشه و اين ور سرمو تا اون ورش طي ميكنه.يه جا تو يه مصاحبه سوال شده بود كه چه جور آدمايي رو نمي تونين به هيچ وجه تحمل كنين؟ من تو فكر خودم جوابي كه دادم آدمايي بود كه توهين ميكنن.واقعا اين دسته آدما رو نمي تونم تحمل كنم چون حقي براشون نمي بينم كه بتونن چنين كاري رو انجام بدن.افرادم جواباي متفاوتي داده بودن .اكثرا گفته بودن آدماي دروغگو .الان كه دارم فكر ميكنم ميبينم راست ميگفتن آدماي دروغگوهم فوق العاده غيرقابل تحمل اند.يعني يه چيزي بيشتر از فوق العاده.

19 Comments:

At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام . لینک وبلاگ شما در شوش بلاگ قرار گرفت . موفق باشید

 
At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said...

دوست خوبم چقدر این مطلبت تلخ بود. چقدر آه روانه دلم کرد. یاد مطلبی افتادم که روزی خودم توی جعبه مداد رنگیم نوشته بودم: یکی بیاد واسه من دوستی رو معنی کنه!
کاش می دونستیم که ما آدمها با این همه حساب و کتابی که با عقل مصلحت اندیشمون می کنیم می خوایم به کجا برسیم. کاش می دونستیم که با دروغهامون . . .
اینقدر این مطلبت تلخ بود که واقعا نمی دونم چی باید بگم . . .

 
At 6:41 PM, Anonymous Anonymous said...

راستی فکر نکن که فقط تو هستی که دلت دنبال یک آدم می گرده. هر کسی که اطرافت می بینی داره سعی می کنه که آدمی پیدا کنه ولی مشکل اینجاست که هیچکس سعی نمیکنه که خودش بشه همون آدمی که مدتها جستجوش می کرده. فکرش رو بکن. من می شم آدمی که تو دنبالش بودی و تو میشی آدمی که یکی دیگه دنبالش بوده و اون میشه آدمی که من جستجوش می کردم. وای چه رویای قشنگی!!!!!!!!!!!!

 
At 5:05 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام کیمیا ..
چقدر اینجا سبزه ..چقدر اینجا آشناست ..:)
کلی کیف کردم .
راستی چطور کیمیایی هستی ؟:)
سبز باشی همیشه .

 
At 5:08 PM, Anonymous Anonymous said...

آره ...دوست من . "هیچ دوکونی دوستی ناب نمیفروشه"اگه دوست میخوای منو اهلی کن بهت قول میدم دوست خوبی باشم .
* شازده کوجولو .

ولی اونجا که میگم واقعا منو اهلی کن جدیه :)
فعلا

 
At 9:51 PM, Anonymous Anonymous said...

"آره اگه دنبال دوست میگردی منو اهلی کن "
راستی یه نوشته جدید گذاشتم تو وبلاگم اون دیده نمیشه که رو نوشته قبلی پیغام گذاشتی ؟

باشه سپیدار دیگه تکرار نمیشه ...راستی عدد 7 رو خیلی دوست داری ؟:)

 
At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز . از اینکه به وبلاگ من سر زدی سپاسگذارم .
آپ شدم . خوشحال میشم باز هم سری بزنی . شاد وتندرست باشی
به امید دیدار
آشیل

 
At 5:55 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
bel akhareh movafagh shodam biam

 
At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said...

خوب اندر این احوالات ....

 
At 1:45 AM, Anonymous Anonymous said...

در ابتدا از اينكه بالاخره دلتون به حال ما سوخت ممنونم! و اما در مورد متنتون فكر مي كنم شايد شما بايد با يك عينك ديگه به موضوع نگاه كنين، با عينكي خوش بينانه تر

 
At 10:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام ...منم اومدم...راستي زندگي خيلي ساده تر از اين حرفاست . فقط جوره ديگر بايد ديد .

 
At 12:57 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
مطلب جالبی بود

 
At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام - خوبی؟؟؟؟ نماز روزه ها قبول - شناختی منو؟؟؟ - من دفعه اوله که میام اینجا - التماس دعای مخصوص - راستی اگه نشناختی منم غریبه - از این به بعد سعی می کنم بیشتر بیام اینجا - موفق باشی - یا حق

 
At 4:11 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام، دوست خوبم، منم با رویای مدادکوچولو موافقم. خیلی باید مواظب باشیم یه روز نیاد که دیگران از ما اینطور آزار ببینن. ما آدما وقتی می خوایم دروغ گفتن رو شروع کنیم از خودمون شروع می کنیم؛ مواظب باشیم ببینیم ما خودمون به اون دروغگوهای فوق العاده غیرقابل تحمل تبدیل نشیم. بگذریم؛ به هر جهت ارزش دوست خوب وقتی شناخته میشه که بفهمیم چقدر کمیابه؛ طلا به خاطر کمیاب بودنش با ارزشه، میشه همونطور که خیلیها زندگیشونو میذارن برا پیدا کردن یه معدن طلا تا ثروتمند بشن، ما هم تلاش کنیم تا تو زندگیمون یه دوست خوب پیدا کنیم تا به زندگیمون معنا بده!

 
At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست گلم
ممنون از اينكه منو قابل دونستي و بهم سر زدي...........باز هم دروغ دروغ دروغ.....هيييييييييييي......چي بگم دلم پر
راستي به روز هستم خوش حال ميشم بازم سر بزني
در پناه حضرت حق

 
At 11:59 PM, Anonymous Anonymous said...

salam khobi alie bod vaght kardi bemanam sar bezan mamnon misham moafagh bashi byby

 
At 2:50 PM, Anonymous Anonymous said...

salam be nazare man admaye doroogh goo do daste and oonaei ke dooroogashoon hich tasiri roo zendegi to nadare pas goosham kon va badan beheshoon bekhand.
va oonaei ke zendegito nabood mikonan oonmoghe aslan azashoon farar kon.

 
At 9:55 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
dar rabete ba soali ke dashti.
age betoni baram email khodeto bezari behtar mitonam behet komak konam.
montazeram

movafagh bashi

 
At 12:24 AM, Blogger n said...

به نظر من خیلی از آدم های دروغ گو قبل از هر چیز با خودشون صادق نیستن. صداقت با خویشتن بزرگترین موهبته...
ندا

 

Post a Comment

<< Home