Saturday, November 12, 2005

اين چهارمين مطلبيه كه بعد از پست قبلي نوشتم ولي هر كدومو به يه دليلي نذاشتم اينجا.يه سايت جالب پيدا كردم پر از تستاي روانشناسي.كلي باهاش حال كردم .به صورت خوره وار نشستم 15-16 تا از تستاشو زدم.راستيتش تستاي روانشناسي جذابيتشون واسه من اينه كه مي تونم چك كنم ببينم تحليلهام در مورد خودم در مورد علل و انگيزه ي كارام ،رفتارام و....تا چه حد درست و ميشه گفت علمي.آخه اگه در مورد خودم درست باشه مي تونم به تحليلها و پيش گويي هام در مورد رفتار وعكس العملهاي بقيه هم اميدوار باشم.واي كه پيش بيني آدما واسه من از مفرح ترين كارهاست.
يكيش اين تست بود:
what pattern is your brain?
You have a dreamy mind, full of fancy and fantasy.You have the ability to stay forever entertained with your thoughts.People may say you're hard to read, but that's because you're so internally focused.But when you do share what you're thinking, people are impressed with your imagination.

جمله ي دومش خيلي درسته وقتي خوندمش كلي خنديدم چون من واقعا مي تونم تمام عمرم با فكرام سرگرم باشم وبه تفريح ديگه يي احتياج نداشته باشم.
بعد اين تستو زدم كه نتيجه اش واقعا براي مهم بود

What Advanced Degree Should You Get?
You Should Get a PhD in Liberal Arts (like political science, literature, or philosophy)
You're a great thinker and a true philosopher.You'd make a talented professor or writer.

واقعا جالبه كه نه خبري از كامپيوترهست نه از هيچ مهندسي ديگه يي محض رضاي خدا.با اين حساب من الان واقعا تو مسير استعدادم هستم !!!!!!!!: )
اينم يه تست واسه تعيين رنگ وبلاگ شما بر حسب سبك نوشته هاتون.ماله من كه دقيقا همين سبز اومد.

15 Comments:

At 8:42 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
kheili jaleb bood yani man ke kheili hal kardam
albate yekam sitesh eghragh amize vali dar kol jalbe
thanks

 
At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
miyam rafigh

 
At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said...

kheili site jalebi bood . kooli keif kardam bazam az in kara bokon !
"shad o pirooz bashi "

 
At 8:45 PM, Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام تستهاش بد نبود ولي اگر همش همين بود پس اصلا تست روانشناسي نبود چون تست روانشناسي براي پي بردن به يك موضوع خاص هست پس بايد سوال هاش به طور پيوسته مطرح بشه
راستي فكر كنم شما يادتون رفته چرا وب لاگ زديددر ضمن من هم از گفتن اين تشبيهات و نگرفتن شما خسته شدم
تا يادم نرفته تا دو سه روز ديگه مناجات نامه من توي وبلاگ ثبت خواهد شد
يا علي

 
At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام سپیدار
بابا اینا چیه دیگه؟!
من هم برم تا یه تست روانشناسی رو در عمرم تجربه کنم!!!
ببینم آخرش چی میشه؟
یعنی چیزی ازش دستمو میگیره؟

 
At 1:55 PM, Anonymous Anonymous said...

یه وقت فکر نکنی من خیلی خرم
حرفمو جدی نگیر!!

 
At 1:08 AM, Anonymous Anonymous said...

salam...man kheili donbale in testa nistam...vali yeki az testaye in sito zadam ...khodaeesh kheili jaleb jabab dad.

 
At 2:05 AM, Anonymous Anonymous said...

salam
mibinam ke hava daran hamintor az khodeshon tashakor dar vamikonand
mer28+2 az in site
bye

 
At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز
اول پوزش میطلبم چون وقت ندارم.
دوست عزیز، عرض کردم که حرفامو جدی نگیر.
من فقط قصد شوخی داشتم.
چون از این تستای روانشناسی خندم میگیره، همین.
در هر صورت واقعا متاسفم و معذرت خواهی میکنم.
امیدوارم به دل نگیری.
تاکید میکنم نسبت به شخص شما هیچ منظوری نداشتم
همونطور که چند روز پیش گفتم خیلی بیحوصله هستم و دلم میخواد فرار کنم.
شدیدا مخلصم.

 
At 2:25 AM, Anonymous Anonymous said...

بابا این تست رنگ جواب نمیده
رنگ وبلاگمو گفته سبز!!!!!!!!!!

 
At 3:46 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام - خوبی؟؟؟ بازم زدم به در پر رویی و خودم اومدم اینجا - شرمنده - راستی من همین روزاست که آپدیت کنم - منتظرتون هستم - موفق باشید - یا حق

 
At 3:47 AM, Anonymous Anonymous said...

این قبلیه که کامنت گذاشته بود من بودم

 
At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
میدونی چرا نمیام در مورد مطلبت نظر بدم؟ چون این روزها اونقدر پریشونم که حرفهای روانشناسانه بیشتر آزارم میده.ولی تست رنگ وبلاگ که گفتی جالب بود.

 
At 1:42 PM, Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
اين هم مناجات نامه بخونيد نظر بديد
يا علي

 
At 10:11 PM, Anonymous Anonymous said...

عرضم به حضورتون که وبلاگ تون داره خیلی بامزه می شه. من اتفاقا برخلاف بعضی از خوانندگانت که به شوخی یا جدی این تست ها رو مسخره کردن فکر می کنم حداقل بخشی ازا ونا خیلی دقیقه و نتیجه دقیق می ده، مثل همین موردهایی از خودت که مثال زدی. اینو شاید از این جهت می گم که خودم هم گاهی با همچین تست هایی برخورد کردم که جواب های جالب و نسبتا دقیقی می دن. باید خدمت دوستان عرض کنم که تست روانشناسی با فال بینی تا حدی فرق داره عزیزان! و اگه به سایت های فال بینی می شه خندید ولی به روانشناسی به نظر من نباید.

ندا

 

Post a Comment

<< Home