Friday, November 25, 2005


1.اول از همه مي خواستم يه خبر خوب به دوستاي مشهدي بدم.اواسط آذر قراره در نمايشگاه اله سيت يه تالار هم به بروبچس وبلاگي بدن.واسه همين قراره كه يك مسابقه هم برگزار بشه و10 تا وبلاگ توش برگزيده بشن و ميگن يه جوايزي هم داره؟! بعدشم قراره يه كتاب ازنوشته هاي دوستان وبلاگ نويس مشهدي چاپ بشه. اگه ميخواين تو اين مسابقه شركت كنيد برين تو سايت مشهدي ها دات كام ثبت نام كنيد. خلاصه كه اين نمايشگاه جاي خوبيه كه بتونيم با يه سري از دوستان وبلاگ نويس قديمي مون از نزديك آشنا بشيم و همين طور يه سري وبلاگاي جديد و دوستاي جديد پيدا كنيم.شما هم به دوستان ديگه يي كه خبر ندارن خبر بدين.

2.اينم نتيجه ي مسابقه ي دويچه وله است براي انتخاب بهترين وبلاگهاي ژورناليستي فارسي.كه پرستو خانوم توش اول شده.

3.مثل يك ساختمان لب دريا نگرانم به كشش هاي بلند ابدي....
امروز همش اين شعر سهراب عزيز توي ذهنم مي چرخيد.هميشه وقتي نگرانم اين شعر مياد تو ذهنم.البته نمي تونم بيشتر توضيح بدم كه چرا دچار اين شعر شدم چون راستش هنوز مطمئن نيسم كه بايد براي اين چيزي كه حس مي كنم نگران باشم يا نه.يعني قضيه به اون اندازه يي كه من نگرانشم نگران كننده است يا نه.شايد باز من مثل هميشه دارم زياد وسواس به خرج ميدم و باز به يه اعماقي از قضيه رفتم كه نبايد برم ؟؟!!

5 Comments:

At 7:41 AM, Anonymous Anonymous said...

salam sepidar joon
khoobi ?
akhjoon man avval shodam fekr konam bare sevvome ke avval misham . to ham yad begir .
dar morede upetam omidvaram har chi hast kheir bashe o negaran konande nabashe !
shad bash o shadi afarin

 
At 10:06 PM, Anonymous Anonymous said...

میگم که این نگرانی از بابت کشش های بلند ابدی رو زیاد جدی نگیر! منم اون زمانا که زیاد جوگیر سهراب بودم دچار این جور شعرها می شدم، الان با دیدن عکس جوان ناکام در صفحه ترحیم گازت و خوندن سفحه حوادث احساسات مشابهی بهم دست می ده:-) مثلا این که یه روز هم عکس منو میندازن توی اون صفحه سیاه و سفید یکی مونده به آخر گازت، و یه لحظه فکر میکنم بعدش چی می شه؟ ملت که ببینن با خودشون چی می گن( مثل خودم که عکس مرحوم ها رو می بنیم و کلی درباره شون فکر میکنم...)

ندا

 
At 10:09 AM, Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز بهتر اینجور سئوالتتون رو در فوروم ها بپرسید نه در وبلاگهای شخصی چون اصلا ارتباطی به مطالب من نداره و کاننت هم باری این موارد نیست اما محض راهنمایی بد نیست سری به اینجا بزنید http://www-db.stanford.edu/~backrub/google.html

 
At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said...

salam
e_val

 
At 2:36 AM, Anonymous Anonymous said...

baba che khabar topi

 

Post a Comment

<< Home